sjukling

hejsan, är sjuk..
så ska bara vara hemma i dag och ta det lugnt så det lär nog bli lite bloggande i dag hoppas jag! pratade just med pojkvänen min som hade försovit sej och var stressad till skolan så vi snackade bara lite flrt i några minuter.. så sitter nu i hans tränings overall (trånkan) och ska bara mysa heladagn, ska ta en dusch senare sen sätta mej och titta på twilight, blev jag sugen på!! ska försöka att gå och lägga mej och sova en stund till.. men det är så svårt när man är så varm och sen lägga sej i en varm säng asså man får typ panik.. så får se om jag kan hitta nått tråkigt på tv:n jag kan somna till, eller kolla på någon såpa, haha!
så vi höres senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0