rastlös

tjena, e rastlös!

ska dra till några polare i kväll och ha kul som vanligt, vi brukar göra det på fredagar en blev en lördag i stället men inte gör de nått e lika taggad ändå! men har ff feber och e genomförkyld.. men har tagit ipren så de e nog borta till kvällen hoppas jag, går i alf annars! så nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå.. käkade frulle på fiket i morse, väldigt mysigt.. sen drog vi vidare på mc till vegabaren där de skulle vara mc träff stannade där en stund och kolade runt lite och nu sitter jag här framför datan.. så ungefär vid kl 18 ska jag träffa polarna, vad ska man göra tills dess? :O har skit tråkigt.. jag har klätt på mej sminkat mej och fixat håret så allt e liksom klart.. och jag orkar inte sitta vid datan och dega heladagen heller.. har gjort de dagarna jag varit hemma från skolan, så r lite trött på de.. ska kolla om de e nått kul på tv annars drar jag nog till hansen och shoppar elr åker och köper hårfärg, mamma vill att jag ska färga hennes hår.. så tänkte göra lite orange bruna (kolafärgade) slingor i mitt hår.. vill vara "höstblond" haha alla ändrar färg till hösten och jag känner mej inte redo för heltbrunt än.. men den dagen kmr nog också.. men den dagen är inte i dag och inte ett tag framöver heller! så får se när den inträffar.. och nästa vecka är man ledig 2 dagar för förberedelser inför uppkörning.. fett najs!! ska även träffa killen då, blev ju inget nu i helgen för han e på hockey skit.. hoppas han har kul, det är det som e huvudsaken :) så aa kmr väll på nått man kan göra, annars kanske du vet nått man kan göra? sitter just nu på facebook och bara kollar runt ska bädda sängen och lite så aa.. vi hörs!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0