plugga oboy och ostmackor

hejsan, ska plugga :)

på mc delar haha ;) ska kunna allt i mrgn då de är den stora dagen.. måste kunna göra en säkerhets kontroll så de blir att plugga på som fan! har varit en tur i handen i dag orkade inte sitta hemme och tråka så kom nyss hem och det känndes som om jag blev sjukare så kanske bara ska ligga hemma i alf så jag nån gång blir firsk? ska träffa pojken i mrgn också, jippi!!!! sen i dag köpte jag en franskvoffla och åt i handen, väldigt gott!! hittade tyvärr inte klännignen jag sökte elr asså jag hittade den men inte i min strl.. det sög! sen träffade jag även på en trevlig pys som jag träffade första gången när jag jobbade på satch förra fredagen.. så han brukar komma in där i bland och snacka lite och så säljer han telefoner utanför gina så träffade han i dag och snackade lite, han har lovat att jag ska få klippa han, det ska bli fett kul haha! så vi stog och snacka lite och hade tyckte jag skulle söka upp en doktor och kolla eftersom jag vart sjuk ett bra tag.. men pallar inte hoppas att jag e mot bättringsvägen nu! men nu ska jag plugga och käka mackor med oboy och sedan kolla på idol i kväll kl 20.00 på tv4 :D längtar! ska även se gamla idol på tv400 nu på eftermiddagen :D så ska försöka hitta nått fint och ha på mej i mrgn ska kolla upp de i kväll så jag kan sova längre och slipper ha ångest när jag ska träffa killen, vill vara lite söt då.. :)

så hörs senare i kväll.. lägger ut bild på morgondagens outfit då kmr säkert bli flera olika så rösta gärna då?!?!

puss och kramm skummbanan!

Kommentarer
Postat av: kickan34

oboy e skit gott ska nog ta göra ett glas jag med nu :)

2009-09-08 @ 19:42:20
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0