ont ont

hejsan svejsan!
har inte så mkt att berätta om förutom att jag och en brud i klassen har planerat en resa bara vi 2 på höstlovet ner till gbg, hoppas det blir av stapeln! har annars förövrigt haft en trevlig dag förutom frisör lektionen där vi skulle rulla jävla permanent för 2 gången.. blev klar med hela huvet på 1 timme.. men det kmr läraren och drar i mina spolar och säger "fel, gör om" jag ba "aa de e så klart det blir fel när du rycker i dom och förstör" så blev sur så gick och hämtade en plattång och min kompis skulle platta mitt hår i stället och då blev hon as sur och låste in alla plattänger i ett skåp haha! men hon va så osmart så hon glömde att nyckeln till skåpet satt kvar i låset haha ;) men min polare va allt tydligen fel på när hon hade gjort halva huvet fick hon byta docka 2 gr och hon hann halva huvet på 2 dockan me.. så hon blev skitsur och vi tycker mindre om den läraren nu mera!

för övrigt så är det okej med mej.. livet rullar elr ska man kanske säga hoppar fram? har fortfarande jätte ont efter olyckan och kmr få leva med det ett tag till..

och måste bara säga ETT STORT GRATTIS TILL MIN FLICKA SOM FYLLER 16 ÅR I DAG, ALEXANDRA ALICE EK!

shoppade även lite i går och en annan grej jag shoppat kmr i veckan, läääängtar!

puss och kram, ska försöka börja blogga normalt igen nu och kanske finner jag svaret på mina frågor på vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0