onödig skoldag!

hejsan :D
jag var i skolan i dag och träffad ekompisarmna igen fett sköönt med det var inte så många att träffa vi var bara 5 st i min klass resten sjuka.. haha så nu vet jag vad jag fått de från ;) men i alf.. hade bara en lektion i dag på 1 timme sen 2 håltimmar efter varann plus lunch skulle slutat kl 14 i dag slutade kl 10 :O åkte dit och hem typ :S så sitter nu och äter lunch och har inget och göra så ska dra i väg med mic mc och fika någonstans, aksnek möta mamma i stan också? hon åkte dit på mc och jobbade och ska snart komma hem! köpte även med mej en god tårta hem från skolan jag nämnde ju förut att vi har bageri i våran skola och massa andra orkar inte rabbla upp dom för de hör inte hit ändå.. så köpte en chokladtårta med rivenchoklad och chokladmousse med mandarinklyftor på , MUMS! tummen upp för smarrig chokladtårta! så ska även försöka sola i kväll så jag slipper sminka mej, orkar verkligen inte de :O så drar nog mc till handen och solar sen :) men jag solade så ofta och minst 1 gång i veckan förut 1 typ 1 år :O sen förra sommaren.. så om jag bara solar i bland nu så blior jag inte brun, det blir liksom ingen skillnad för min kropp är van vid att få mera sol?! skummt! men tummen upp för att vara brun i alf, elr bli! haha ska även se idol i kväll, älskar att kolla på de!! sen pojken och jag ska sova tsm på lördag vad mys.. ska även kolla hans match då och syrran ville hänga med och titta så får se hut de blir med det :) men nu har jag inte tid håller på att äta lunch och ska fixa mej och se dra får ju gäster ikväll därför köpte jag tårta!! så vill hinna åka lite och sola och sånt innan :D

så puss och kram! slänger in bild på tårtan ivkäll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0