nära döden!

chockad, inte konstigt! jag är så rädd.. de va nära döden! jag åkte södertälje vägen där alla mc åkare åker.. va på väg hem åkte förtare än vad man får.. fick möte av 2 hojjar i nedförsbacka som låg i 150 jag låg i 90.. dom körde så fort att dom kom över i mitt körfält, jag panik bromsa, låste bromsarna och den ena mc åkte in i sidan på mej så hojen börja glida på sidan med mitt knä i asfalten och jag bad till gud att få stopp på mc:n! den bara gled och jag tänkte nu dör jag.. ungefär 1 meter innan jag skulle åkt rakt ut i skogen tog de stopp.. jag chippade efter andan en stund och var i chock! åkte sedan sakta hem och bara vänta på att mamma och pappa skulle komma hem.. pratade med dom nyss och ska nu kolla mc.. ska även be mamma kolla mitt knä senare fick jävligt ont faktisk :( jag hade änglavakt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju att de va falit med motocykel

du borde inte köra mer :-(

2009-09-17 @ 22:08:25
Postat av: Anonym

stannade inte de andra mc:arna

2009-09-18 @ 12:36:17
Postat av: elin

ja det är farligt och det vet jag men det är jätte kul så tar riskerna! nej dom andra 2 drog bara vidare..

2009-09-19 @ 10:27:04
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: ögonvittne

vägra erkänna att man klanta sig och rammla

2009-09-20 @ 19:51:43
Postat av: elin

om jag hade rammlat hade jag erkännt det! och du "ögonvittnet" det var bara jag och dom där 2 mc:n där så du bör hete nått annat än ögon vittne!!

2009-09-21 @ 19:02:21
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: Captain Obvious

Faktum är att han kan vara en utav dem personerna som körde emot dig och sedan vågade hans kompis inte berätta att han klantade sig och kört på dig utan skyller det på en tasmansk bäver. Ifall vi utgår ifrån dessa förhållanden då kan han mycket väl vara ett ögonvittne.

2009-09-21 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0