mer sjuk

i går kväll när gänget träffades va de lugnt skönt allmänt trevlig och roligt att träffas alla igen, blir ju inte så ofta nu när vi splittras från gamla klassen och alla har gått åt olika håll men vi försöker ff hålla ihop och det är kul! sen på kvällen blev sjukan allt värre.. blev jätte snorig ont i halsen fick jätte ont i huvet och somnade i soffan och mamma fick senare hämta mej för jag mådde dålig och var hemme runt 00.30 på kvällen jag vaknade sedan nu i morse av huvudvärken och allt hade blivit värre.. så idag blir dte sängen heladagen ingen skola i mrgn och vi får se hoppas det inte blir värre.. jag  vill så gärna träffa pojken i veckan och han skulle ringa mej snart också.. asså shiit nästa vecka e as viktig för mej med mc kort och så.. vrf ska jag vara sjuk nu när jag behöver göra de sista inför uppkörningen? fan också.. aja vi får se de possetivt , det kunde vart värre.. det är bara och tuta och köra och göra sitt bästa och hoppas på att dte räcker..
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0