måndag

hejsan , tiden går det är redan måndag och helgen är över.. har inget att säga än LYSSNA PÅ LÅT TEXTEN PÅ LÅTEN JAG LA IN.. har inte gjort mkt i dag.. åkte till fiket en stund sen åkte jag vidare till icamaxi och köpte hårfärg.. någon loreál steg 1 & 2 med färg och slingor.. vet inte riktigt hur de ser ut än.. håret har inte torkat! så aa, hoppas de blir bra.. pallar inte vara bimbo blond längre.. alla tar en på fel sätt och det orkar jag inte med längre! jag vill bli tagen för min personlighet och för den jag är, för jag har verkligen blivit en jätte bra tjej.. så jag hoppas att alla kan respektera mej nu FÖR DEN JAG ÄR! så det är vad jag gjort i dag.. ska kolla på idol snart från förra året sen kanske träffa en kompis, får se vad jag känner för.. ska höra av mej till en polare och kolla om hon har innebandy träning och följa med och titta.. saknar att spela!! kanske ska börja igen.. ska kolla upp lite olika aktiviteter jag kan göra på min fritid :) är inte så fotto sugen men kanske kan slänga upp en bild på mitt hår sen, men lovar inget..

ska gå och sova en stund nu och sen åka lite mera mc..

puss och kram, fick föresten hem mitt körkort på posten i dag!

Kommentarer
Postat av: Stavnings-Polisen

Antal "..." : 14

Antal utropstecken: 6

Antal punkter: 0

Antal stor bokstav vid ny mening: 0

2009-09-14 @ 15:14:37
Postat av: helen

stavnigs-polisen e störande

2009-09-14 @ 15:17:12
Postat av: aiman

EWA

2009-09-14 @ 17:59:25
Postat av: Anonym

du får kalla mej ewa om du tkr de e kul..

2009-09-15 @ 18:14:36
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0