lördag

hejsan en seg lördag men hoppas på att det blir bättre fram mot eftermiddagen! vaknade kl 8 kunde inte somna om.. hade gjort bort mej i går så ville smsa och be om ursäkt och så.. men han sover ju till 13 så väntar ff på svar från honom.. så hoppas d eblir bra så jag får sova med han och kolla på hans match saknar de verkligen de var länge sen jag sov me han sist.. men så vid halv 9 åkte jag mc de va lite kyligt men ändå så skönt med friskluft! frös lite om händerna bara men när jag kom hem drack jag te och käkade frukost.. sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och ska föna mitt hår :) och sen funderar jag på att sola i eftermiddag för att få tiden att gå! så om de inte bli nått med killen så ska jag väll försöka få tag på nån polare men jag hoppas att de blir killen faktisk!!

så aa de e min lördag vad jag vet än så länge!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0