kvälls prblm

hejsan, är jätte trött ögonen svider.. ligger med massa funderingar i huvudet och allt bara snörrar.. hur? när? var? vrf? och svaren, ja dom får man ju aldrig.. och alltid ska man komma på frågor man inte kan svaren till? vrf blir det så? jag kan inte riktigt beskriva vad jag funderar på för det vet jag nog inte själv asså det är allt från flera år tbx till nu och flera år frammåt.. asså verkligen allt?! men när man har tråkigt och inte nått att göra de e då allt kmr.. men det är rätt skönt att bara ligga och tänka.. men svaren är så krongliga att komma på! aja får väll ligga och grubbla hela natten så ska nog svaren komma tillslut, men allt får man inte svar på det bara är så.. sen oroar jag mej för mkt.. inte bra heller!
så ska lägga mej och sova nu och tömma hjärnan på alla tankar!
jag saknar dej redan älskling ha det as bra i mrgn!!!
puss och kram god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0