kvällen

tjabba!

sitter nu och smsar lite med pojken och även några vänner, har haft en rätt lugnt dag i dag väldigt skönt har det vart förutom att jag e sjuk, men om man bortser från det har dagen varit SUPER! i mrgn ska daniel lämna mej själv hela helgen då han ska till dalarna på hockeycup och får träffa han nästa vecka.. och i dag har jag ätit en as god lunch, slänger ut en bild på den! och även ätit fläskpannkaka till middag, mums! till efterätt gjorde jag blåbärspaj så dagen har varit bra! har kollat 2 filmer, även tittat på idol på tv på eftermiddagen.. hahah så roligt och vissa är så duktigt, vill själv vara med men kunde inte i år så funderar på att söka nästa, vad tkr du? den nya säsongen av idol börjar på tisdag kl 20.00 i 4an, ser fram emot det! tittatde även på mitt favvo tv prgm på 5:an americas funniest homevideos, haha! det är så roligt jag och mamma skratta så tårarna rann! har man humor så har man! fick även ett sms i mobilen i dag att kläder på posten kommit.. men får ju inte hämta dom för jag e sjuk så mamma ska hämta dom åt mej i rgn, undra vad det är? har ju skickat efter så mkt så kmr inte i håg vad jag fått och inte fått? och i mrgn är det äntligen fredag och ska jobba, som varje fredag hela terminen.. de e väll både bra och dåligt, visst det är kul men dagarna är långa och jobbiga.. sen tkr man om en del mera än andra.. så hoppas nästan på att vara sjuk i mrgn igen så jag kan vila upp mej och bli helt frisk? så jag och brudarna kan ha skoj i helgen, funderar på en filmkväll en dag och kanske åka i väg till stan och shoppa fika bara vara elr kanske bada elr en bionatt elr gud vad mkt man kan göra?! men skitsamma ska inte bestämma nått nu, ska höra med alla andra och sen se vad som blir, måste bli frisk först.. känner att febern börjar komma tbx nu.. men min syrra ska ha datan och plugga nu så ska snabbt hoppa över till mamma mac data, hatar mac men va fan.. det är ju en data .. jag lär mej nog snart.. allt är bara så jobbigt för den är helt tvärtom typ :S aja skitsamma ni som tkr mera om windows än mac förstår mej?! så ska hoppa till nästa data nu..

puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0