kvällen

hejsan hoppsan, tråkig fredag för mej då.. sitter nu helt ensam hemma medans familjen är på grillfest och har kul.. lagade mat till mej själv, middag asså och det blev chickenbits och pommes, skitgott det var ett tag sen jag käka de så bara njöt av varje tugga!

så min mrgn dag ser ut på följande vis, jag ska börja mrgnen med mc sedan på eftermiddagen sola, åh sola, längtar verkligen! sen på kvällen hem till klas med helen och sebbe får se om nån mer hakar på man vet ju aldrig.. kollade linser i dag som jag ska köpa så fort min lön kmr och om den ens kmr.. hoppas det har tjatat som fan men inte fått nån lön än och den skulle kommit i juli.. dålig stil!

är sugen på att sjunga nått ska se om rösten fungerar nu när jag e sjuk, isånnafall blir dte en liten video på bloggen i kväll kanske, hoppas på det har ju vart sjuk på alla mina videos.. men känner nu att jag e på väg åt frisk hållet i alf :)

så ska göra lite grejer nu, ska blogga lite senare sen förhoppningsvis

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0