kort dag och en underbar eftermiddag

hejsan allihoppa!
en knasig dag lika som i går.. började kl 9.00 med frisör som slutade 11.40 då jag gick hem i går och samma i dag.. fett skönt så jag drog till stan med några polare som hoppade av på vägen och så köpte jag en ny tröja/koft från gina, skitfin, slänger upp en bild på den! sen så gick jag runt för det mesta och bara kollade.. köpte ett örhänge till danne också som hade bort sitt när dom rakade han.. och sen i skolan köpte jag även en massa fika som jag skulle ta med hem till danne och bjuda hans fam. på! själv åt jag en brownie, MUMS! så vid 2 rycket for jag från stan till gullmars och mötte älsklingen min så drog vi hem till han occh bara tog det lugnt och myste! har haft en riktigt mysig dag! och han åker på hockey cup på fredag och kmr hem söndag natt så blir en helg med bara brudarna och så ska jag passa på att pyssla om mej själv lite jag ska faktiskt sola solarium.. har inte solat sen i juni :O e så bleek och vill vara brun de e så snyyyyyyggt, tummen upp för bruna! så på vägen hem ringde jag mamma på tåget kände av huvudvärken igen och förkylningen kom tbx så hon hämtade mej när jag klivit av tåget.. så blir nog ingen skola för mej i mrgn så då ska jag passa på att pyssla om mej själv.. kanske tar en tur förbi skolan för att hämta mina läxor vi fick i går som jag hade tänkt göra i helgn men dte är ju bra att jag har dom i skåpet då?! så aa får väll kanske ta en snabb tur dit elr om mamma kan skjussa mej men om jag är ganska bra ska jag dra och sola i mrgn så dte ska bli skönt! har inte så mkt mera att säga om min dag förutom att jag hade det jätte mysigt med pojken och att det var jätte kul på frisör lektionen i dag när man fick fixa polarna.. men ska käka nu mamma har lagat mat åt mej haha

puss och kram!


(köpte denna fast svart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0