KÖRKORT, yes jag klarade det!

JAG HAR FÅTT MC KÖRTJORT NU! KLARADE DE I DAG SÅ HAR ÅKT SEN KL 10 I MORSE!

är hemma nu i alf och ska snart ut igen (A) de e så skönt att åka själv då kan man gasa lite mer än vad man kunde när man övningskörde, haha så roligt.. aaahhhh!!

så ta mc till skopunkten och köpa nya skor sen fortsätta färden hem till daniel och kmr hem senare på kvällen för att kolla idol och då märker vi även om det blir skola för mej i mrgn. hoppas på det så jag kan jobba på fredag också :D vill även sova med danne på fredag elr lördag så ska försöka snacka med han om de i dag sen.. får se hur de blir :)

så aa, har varit på fiket med mc en sväng och fikat sen i handen en sväng även brandbergen, åkt motorväg och södertöljevägen och sorunda och lite i vh och årsta havsbad och jag har fan vart överallt :O så ska snart pysa till skopunkten ska försöka hinna blogga i kväll.. men ska se idol kl 9 och kmr nog inte hinna blogga inna ska va hos dane så länge de går!

så hörs, puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

motosykel e faligt. om man krashar med buss eller bil eller lastbil då blir man pangkaka. leskit ju

2009-09-09 @ 20:33:52
Postat av: Anonym

grattis,grattis :-)

2009-09-10 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0