god morgon

hejsan och god morgon!
är riktig pigg i dag :O sov ända till kl 8 eftersom jag inte börjar jobba fören kl 10 i dag, jobbar ju i handen på fredag! så slutar jag kl 18 i kväll, kmr bli en tuff dag för mej som ff e lite som ff e ite små sjuk! men jag kämpar :) det är ju trots allt fredag så man vill ju hänga med polarna då ;) ska höra med polarna om vi ska dra hem till klas som vi brukar göra, har jämt så kul då :) haha!

men aa har precis ätit frukost, men fans typ inget hemma :S as skummt! blev fett irriterad så nu ska jag sitta här och inte göra ett piss till 10 över 9 då jag ska traska till bussen och sedan byta till tåg och börja jobba vid 10 :) ska även försöka hinna åka lite mc i kväll också, så jävla kul med eget körkort!! tummen upp för de!

och i mrgn blir det att se på hockey match på min prins, sen sova med han!

en fråga som jag bara fick upp.. Har du nån gång kännt dej mindre älskad av någon som är dryg mot dej?


satt och tänkt på en grej bara?

ska fixa det sista nu som att borsta tänderna plocka fram ett par skor, bädda sängen och ta på mej parfym!
tror jag bloggar en snabbis i kväll om jag hinner och orkar:)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0