frisör

är fett sugen på att fixa nått elr någon.. fixade syrran förut, finfint! har klippt pappa men han har ju typ inge hår haha! sen massa dockor förståss.. men känner för att göra någon fin? någon som är sugen på att bli klippt stylad färgad elr bara få en skön hairspa elr hår uppsättning så hör gärna av er.. älskar att hålla på med hår e fan född till de! dom här 3 åren i min skola kmr gå så fort för jag vaknar redan varje mrgn och känner jag nu ska jag till skolan! en sån härlig känsla bara!

någon som vet något kul som händer i helgen?
någon som vet nått man kan hitta på med polarna?

har du fått svar elr nått påhitt så kommentera gärna! har så dålig fantasi, men är verkligen sugen på att göra något!!

jag blir så lätt rastlös men om jag har gjort nått under heladagen och sedan kmr hem så tkr jag det är fett skönt att bara ta det lugnt då kan jag bara ligga i mitt rum lyssna på musik och inte göra nått.. för då har jag varit sysselsatt heladagen och blir då inte rastlös.. konstigt haha men så är det!

puss och kram, tänd några ljus och njut av hösten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0