fredag, ff sjuk?

jag är ff sjuk?! jag orkar inte, fan skulle på grillfest i stallet i kväll.. men blir nog inge sånt för min del och inge mc åkande heller skulle behöva de inför den stora dagen nästa vecka.. så inge jobb elr nått i dag bara sitta hemma och tråka.. fast det är rätt skönt att slippa hålla på och soringa runt och skit när man e sjuk! nu ligger jag i sängen med datorn och väntar på att mamma ska komma hem, hon är på fiket där jag sommarjobba och även dit jag brukar åka med mc och köper fika till mej, e hon inte bäst? så snart blir det fika, mums!! sen är jag även väldigt sugen på att titta på disney så det blir väll en disney dag i dag och bara ligga i sängen och bli servad av mamma så får vi se hur eftermiddagen och kvällen blir förövrigt.. sämst att vara sjuk på en fredag i alf.. menmen! livet är inte rättvist, kmr aldrig att bli heller.. så vad ska alla friska göra en sån här fredag?

älskling
, vet att du inte kan läsa detta eftersom du inte har någon data med dej direkt upp på hockey läger, hade varit lite roligt om du hade haft det haha men jag vet att du inte har det.. och jag vet att du inte e så teknisk att du kan gå in på min blogg på mobilen, men jag tkr du e jättesöt ändå! när jag fick reda på att du skulle på hockeyläger kom gamla minnen upp, ett minne jag aldrig kmr glömma! första gången jag såg dej.. på hockey videon, det går inte att förklara det är bara jag själv som vet känslan som såg dej lysa upp som sa " han ska jag ha " jag blev helt borta i drömmar i min fantasi tsm med dej.. jag trodde aldrig de skulle vara möjligt att det blev vi men det blev det är jag är verkligen världens lyckligaste med dej älskling! glömmer aldrig när du såg mej för första gången när du stog i utvisningsbåset efter att ha slagit en kille i bakhuvet och blev utvisad 5 min tror jag det var och du står vänd upp mot läktaren i stället för plan och bara tittar på mej i 5 min utan att vända dej om.. du var så fin så söt! och alla stunder vi har vart tsm alla minnen första gången jag kysste dej och alla fina stunder vi har tsm kmr alltid älskar dej daniel och du kmr alltid ha den största platsen i mitt hjärta! du och jag det är bara så det ska va och jag hoppas att det alltid kmr att vara så också! jag har aldrig haft så roligt mysigt och underbart med någon annan kille / tjej som jag har med dej, våra stunder tsm är obeskrivliga! vi har haft allt tsm tårar glädje bråk och vi klarar allt, tsm är vi starka, tsm klarar vi allt och mkt mer! det har gått mer än 10 månader och det ska gå mkt längre än så, hoppas på hela livet! du har lärt mej så mkt jag inte ens viste om och du har verkligen fått mej att förstå, det var du som lärde mej vad kärlek är, hur det är att bli älskad! det går inte att beskriva alla känslor, du är bara helt undebar daniel! tänker på alla gånger du myser med mej och pussar mej håller om mej viskar i mitt öra "jag älskar dej min prinsessa" och pussar mej igen och sen bara håller om mej! JAG ÄLSKAR DEJ DANIEL!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0