felen

tankarna, kroppen, hjärnan och hjärtat!

har funderat mkt och är osäker på vad jag vill, funderar på att hoppa av gymnasiet.. börja på nått annat inom hantverk som målare snickare tex. mina tankar går även på min "kompis" som finns i huvet och i mitt hjärta hos mej helatiden! orden susar i huvudet " om du vill *** ** *** *** ** **** måste du ****** *** helt" jag måste erkänna mina fel.. jag kmr aldrig kunna kunna se åt ditt håll kmr aldrig kunna sudda ut dej ur mitt hjärta jag kmr aldrig rensa tankarna jag kmr aldrig sluta drömma, men om du vill gå kmr jag inte hindra dej.. utan jag kmr kämpa för att få dej tbx!

jag har gjort många fel här i mitt liv, nog mera fel än rätt om jag säger så.. när jag tänker efter har mitt liv inte varit enkelt.. kärleken skolan livet.. livet leker jag med, skolan skiter jag i, kärleken dränker jag.. jag är ur koncentration och du aldrig hade lärt mej allt jag kan så hade jag inte varit den jag är i dag, jag hade inte suttit här i dag, jag hade inte kämpat.. jag hade gett upp! du gjorde mej starkare än vad jag någonsin varit och även fast du inte är vid min sida varje dag känner jag dej inom mej och för varje dag som går så stärker du mej!

"de var du som höll mej vid liv under olyckan"

de e därför jag sitter här i dag, förlåt för allt jag gjorde mot dej min solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0