ELIN

5 sanningar om mig:

* jag är JÄTTE mörkrädd!
* jag har egentligen lockigt hår!
* jag är egentligen jätteblyg men döljer det ganska bra?
* jag kan aldrig gåförbi en spegell utan att titta elr fixa till något..
* min syrra har häst, men är jätterädd för den!

4 saker jag hatar:

* jag hatar folk som är förnärgångna
* jag hatar när folk stirrar
* jag hatar när folk går bakom ryggen
* jag älskar att kolla på disney

11 allmäna saker:

* jag hatar att gå i mjukiskläder, om jag inte är hemma!
* jag älskar att kolla på "tv såpor"
* jag sitter sällan vid datan
* jag älskar allt med mode
* jag umgås för det mest med min pojkvän
* jag har bara hållt på med killgrejer när jag var liten, bla killsporter!
* jag har en skada i min fot
* jag skrattar åt allt!
* jag har fräknar i hela ansiktet och på armarna!
* jag läser bara 1 blogg som jag följer dagligen!
* daniel är mitt 2 riktiga förhållande, har bara haft 1 riktigt innan!

5 djur du du är mest rädd för:

* hästar
* fåglar
* hajar
* fiskar
* ormar/spindlar

5 saker du sökte på gymnasiet:

* frisör
* målare
* musik
* media
* turism

5 saker du drömmer om att göra:

* pierca tungan
* få fin kropp
* bli rik
* vara tsm med daniel resten av mitt liv!
* flytta när jag fyller 18!


Är det nått jag missat? Något mera du vill veta så fråga gärna, släng in en komentar så svarar jag så fort jag kan!

ska hoppa i säng nu och sov gott medans huvudvärken inte är som värst.. sov gott alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0