dagen!

hejsan!
min dag har vart tråkig har inte gjort ett piss typ?!?! så bakade kladdkaka till syrran som ville ha sen tog jag en bit själv med såklart och jag säger bara MUMS! sen så åkte jag lite mc med mamma även fast jag var sjuk.. vi var lite busiga! så aa .. de e de jag gjort i dag, har diskat med om de var intressant haha! så nu sitter jag och "leker" med min mobil.. sitter och messar lite.. funderar på att gå ut och gå en runda i kväll och bara andas in frisk luft har vart instängd här ett bra tag! skulle vara skönt att komma ut lite, kanske blir bättre av de? elr ännu sämmre? va fan de e värt risken! så ska logga in på min data nu e inne på mammas.. gillar min mac som sagt.. bloggar snart igen!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0