ååh!

asså vrf i helvete? jag är ff sjuk och tänkte å, i dag kan jag sova länge men då låtter de som om någon typ slår i väggarna elr spikar upp nånting i väggen.. och jag vaknar så klart av det och kan inte somna om så ska gå upp och se efter vad det är.. då är det min syrra som kl 6 på morgonen står på en trampmaskin (tränar bena med den) och jag blev fett lack hon kunde ju tänka på att hon va den ända som var vaken förutom pappa som jobba.. och hon kunde väll stängt dörren?! så aa har vart upp sen dess.. har messat lite med pojken nu på mrgnen han ska till najaden i eftermiddag och fixa sin rygg, hoppas det går bra och jag ska träffa han på onsdag sen! nu e de inte långt kvar, håll tummarna för mej och mitt körkort! om jag har mitt körkort på onsdag ska jag och daniel vara hemma hos mej och om inte så ska vi ses hos honom.. soch e ledig i mrgn och onsdag så ni kan ju gissa när jag kör upp? men i alf.. så min vecka ser ut på följande att jag ska: ta körkort, bli frisk, vara med pojken, i helegn också hoppas jag! kanske på middag på fredag beror på, jobba på fredag, hitta på nått i helgen! är så trött på att bara sitta hemma.. har gjort de ett bra tag nu! och sen ska jag SOLA ofc!! måste börja med de nu! så man är brun på vintern slipper sminka sej kan åka och bada med poalre utan att skämmas :) så nu ska jag gå och göra en riktigt god frukost med ägg och bacon rostade mackor med ost och gurka sen youghurt och flingor sen ett glas juice, MUMS! föresten älskar jag att käka frukost hos danne spec på hans land, asså åh! det är så gott och så mysigt när han gör värsta god mackorna och jag bara ligger i soffan och väntar på att bli serverad, s mysigt när han kmr med frukosten och sen kryper ner i soffan undefilten med mej och vi ligger och kolla på barnprogram haha en riktig mysig morgon! nu bara längtar jag till helegn då vi kan sova tsm! och att få träffa honom på onsdag!

när jag sedan blir frisk ska jag börja ta tag i saker och ting.. och det första är mej själv! jag ska börja träna, börja träna upp min fot, ut och springa, jogga och gå! sedan även börja med styrka! ska få kroppen i trimm.. få bort lite överflödigt fett.. mitt mål är att komma i gammla jeans elr kunna ha tajta tröjor utan att det blir 2 "bullar" vid jeans kanten.. ni förstår.. har gått upp en del sen jag la av med innebandyn och blev skadad.. men det är slut med de! så ska fortsätta äta som jag gör ska bara börja träna! har nämligen ett nyårs löfte med danne! att om vi ff e tsm nu vid jul och nyår så ska jag göra en liten rolig "föreställning" för bara han och i speciella kläder, och man vill ju ha fin kropp då haha, ska bli så kul!!!

längtar frammåt!

men det var allt i från mej en sån här måndags mrgn får se om jag bloggar senare i dag, förmodligen gör jag de! men vi hörs puss och kram!


(bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till

2009-09-07 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0