ungefär kvällen?

Hejsan!
Dagen börjar bli kväll.. elr man tror i alf de när man tittar ut de e redan mörket?! Ska precis lägga in bilder på hur duktigt jag varit idag som jobbat! Fan de var jobbigare att kratta än jag trodde :O tog mej på 2 timmar :O
Men sen drog jag i väg och köpte en grå mössa och en kedja till mitt D halsband! Det blev fint och i mrgn ska jag till frisören och gör min MAKEOVER!!! Det ska bli skit spännande!! KL 12 I MRGN!!! Så fort jag kmr hem slänger jag ut en bild så klart! Ska försöka sova hos älsklinge någon dag också!! Det kanske blir i mrgn man vet aldrig men jag kmr slänga ut bild så fort jag kan!! Men i kväll ska jag ha min lilla kusin sova här, NOVA heter hon och är 4 år! Hon ska sova i min säng med mej i kväll! Hon är så söt en riktig ängel faktiskt! Hon ska va med min syrra i stallet i mrgn, hon tkr de e så kul  och rida så ville hon sova här med så hon fick de.. Så jag kmr ha fullt upp i kväll och leka med busungen! Ska försöka få henne på bild som jag kan slänga upp me ;)

Så aa, kmr ha fullt upp i kväll!

JUSTE, glömde slänga ut bild på hur jag såg ut på släckträffen så det kmr en här!

Ha det bäst och njut av erat lov som ja!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0