trevligt att träffas, inget hjärta!

Match i trånkan, samtalet med killen på läktaren, snurrande tankar och ett vilset hjärta..

Vad ska man säga, träffa en polare till danne i dag för första gången, jävligt trevlig faktiskt! Han förklarade också ett och annat hade ett ganska va ska man säga för mej "djup" samtal med han om min älskade och lite omkring allt.. Hörde också lite från hans håll hur han tyckte elr aa trodde de skulle se ut.. Kan förstå stackars pojken allt handlar om vad han säger till alla, vad han egentligen känner, vad han vill, vilket val han kmr göra och hur det kmr påverka allt som e nu?
Det måste vara väldigt jobbigt för han, men minst lika jobbigt för mej att bara vänta och veta att mitt hjärta går vilset runt utan att finna sin väg.. När jag ser han vilsen lessen och allt stärker de inte precis mej.. utan tvärtom! Jag blir lika drabbad som han själv.. Jag går runt och bär han hjärta i mitt och jag känner/ser direkt när nått inte e som de ska.. Det sårar mej att se han som han e.. Jag vill att allt ska vara över snart.. låt de bära elr brista?
Jag vill inte påverka hans val elr nått utan hans hjärta kan bara besluta de rätta beskedet och hoppas han snart hittar de, med elr utan hjälp!
Du nämner "din elin" jag kan inte vara "din elin" utan dej, du är en del av mitt liv och jag blir bara "din elin" när jag får tbx den delen till mitt liv.. Så förstår om du inte kan uppleva att jag är "din" nu.. För det är jag inte, tyvärr.

"Allt kmr ordna sej"

Det spelar ingen roll hur mkt jag säger jag älskar dej, hur mkt det kmr i från mitt hjärta, hur mkt jag saknar dej, hur mkt jag tänker på dej varje dag, hur mitt hjärta slår för dej varje gång jag känner dina läppar, hur mkt jag saknar våra nätter tsm och hur mkt jag tänker på våra minnen varje dag, inget spelar någon roll längre.. så länge jag inte får mitt hjärta som du tog med dej när du "gick", lämnade mej så kmr inget ha någon mening..

Ingen klarar sej utan ett hjärta, så vrf skulle jag göra de, my heart?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0