tjatet tankarna och vändningen

har tänkt så det knakar faktiska haha! även fast dte kanske inte e sånt jag brukar göra.. men det var läge för de så jag tänkte så det luktade bränk och knaka hahaha! nej men jag är faktiskt seriös! jag prata med mej själv i dag som vanligt, lilla "skitzo" jag e då haha? men som tur är pratar jag inte så någon hör utan i mitt lilla huvud bara.. jag tjatar allt för mkt och har alltid gjort och ja förstår att du tkr de e jobbigt jag tkr liksomd e e jobbigt när mamma och pappa tjatar på mej 100gr om dagen att tömma diskmaskinen haha! är jämt så taggad på dej bara (A) men jag ska faktiskt försöka sluta tjata, det måste vara jobbigt att höra min mun gå i ett helatiden utan att andas! så nu vänder vi på allt och så tkr jag att du kan tjata på mej lite? jag skulle bli jätte förvånad om du gjorde de haha?! men det skulle bli så kul för det känns som om de bara e jag som vill nu och du bara följer med? men du har en egen vilja.. och jag vill se lite mera av den? men jag förstår om du har det jobbigt och är mera vilsen nu efter samtalet än innan.. men jag kmr alltid tro på dej och tror ff på allt du sagt! så jag är inte orolig över nått, utan jag vet att vi kmr lösa detta på bästa sätt för oss båda! så samla ditt mod och säg de du egentligen vill säga, stå emot ditt hjärta och öppna dej för mej igen som förut, du vet att du kan säga allt till mej? det skulle vara så mkt lättare då? men som sagt vi har gått skillda vägar nu så jag kan egentligen inte ha så mkt att säga till om, men jag kan ff ha åsikter bara att du behöver inte ta åt dej av dom! men aa, ska sluta tjata och vara jobbig och lämna dej lite i fred nu och inte vara som nån mamma elr övervakare haha!

shoppade i dag, skulle köpa koft kom hem med nya underkläder, tummen upp för dom fina!

ska nu gå ut och gå en stund ner till denise grav och sitta där en stund, är skönt med friskluft och bra träning för mitt ben nu när jag slutat med kryckor..

så ha en bra kväll och så hörs vi antingen i kväll elr i mrgn?

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0