tisdag och tandläkaren!

Fan vad ont de gjorde.. tårarna kom och jag hatar verkligen tandläkaren asså!! Ska lägga ut bild senare på tanden ska ni få se.. men nu finns de inget mera att göra e hemma själv hela dagen.. vill at du ska vara här och mysa älskling!

Men har ff tandvärk så vilar lite till så får vi se om jag orkar de sen?

nu e de bara 6 dagar kvar till första dagen på höstlovet och 1 år för mej och pojkvännen!! Tummen upp för de super najsiga!

Får hem min rosa volume master i mrgn och i helegn ska jag köpa en FUL mjukisdress att mysa i på höstlovet haha! Får se vad de finns för färger sen...

Och på höstlovet ska de bli shopping för då rullar studiebidraget in på kontot!!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0