tänk nån gång!

asså elin!!! va fan tänker du med? du får fan skylla dej själv när du gör så här.. du måste börja tänka på vad du gör! tänk på konsekvenserna som kan bli? va den du är, försök inte att vara någon annan.. det löser inenting! om du läser det här så tror du att de pga av dej.. självklar är det ju lite de men mest pga av mej själv för jag har börjat lyssna och ta till mej! jag har börjat inse och förstå.. och har jhar inte en aning om vrf de har elr är så här jag vet bara att jag måste finna lösningen på prblmet! allt känndes bra, det var lungt.. jag var mej själv med dej och hade de underbart så som jag vill ha dte varje dag även fast du nu inte står vid min sida.. känns som att du står så långt i från den som det går just nu pga av dagens samtal.. men du finns alltid där för alla så jag har nog fel ändå.. nu börjar jag nog bli lite vilsen så som du har varit? du har börjat få mej att förstå gjort mej till en bra människa och när allt sa stopp så utvecklades det inte utan allt bara stannade och jag var tvungen att ta tag på saker med mina egna händer.. nått som inte verkar göra nå bra.. jag har slutat brytt mej om verkligheten, jag har levt i mina drömmar.. nu har det gått för långt! jag måste börja ta tag i det verkliga livet nu! jag vill vara "din" elin och det är hon jag mår som bäst i!!! så lets make over.. sluta försök vara någon som du inte är! du har alltid fått mej att tro, jag har altid lyssnat på dej och litat på dej till 100% och när du säger "va inte lessen nu" jag är inte lessen för det löser ingenting? jag litar på dej! jag önska jag kunde vara den personen för dej som du alltid har varit för mej!! vet inte riktigt vad jag ska säga? ha inga förhoppningar, eftersom hittils har du bara sabbat för dej själv.. du vill ju vara "älskad" så försök inte att vara nån annan än dej själv..
skolfoto i mrgn föresten.. ska kolla upp nått i kväll jag kan ha på mej sen lägga mej i sängen och kolla på nån film och bara ta det lungt!
ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0