sovit gott?!

folk säger att när man sover gott är man utvilad på morgonen.. jag har inte sovit så här gott på länge som jag gjort dom här 2 dagarna.. och ändå är jag trött och inte vill gå upp! jag kmr inte ihåg vad jag drömmer jag bara ligger och tänker på verkligheten och vill somna om och drömma om dej! där är det ända stället som jag verkligen kan få ha dej för mej själv! där kan allt hända! det är därför jag älskar att drömma, i den världen är allt möjligt även det man trott va omöjligt! jag har redan levt mitt liv som i en dröm fast det var verklighet! jag och du inser att verkligheten även kan vara en drömm, vi båda är med på de vi båda träffaa 2 dagar vi båda älskar varann.. men sedan kmr verkligheten in i drömmen och du blir vilse! svart på vitt är inte lätt.. att röra om och få allt att fungera är ett stort steg.. du är rädd och ser de! jag vill inte tvinga dej till nått det vet du! jag vill ge dej den tid du behöver för att du ska inse att drömmen är bättre än verkligheten att du vill dela drömmen med världen och leva i den tsm med mej! ditt liv är inte lätt och ditt hjärta känns tungt jag hoppas jag kan lätta på trycket och ge dej en klapp på axeln om det behövs! för jag kmr alltid finnas här vad som än händer! jag längtar efter att drömmarna ska komma tbx, men sov inte för mkt för då kmr du inte vilja vakna igen! det ända du kan göra är att vara dej själv stötta honom allt du kan även om ditt hjärta tycker att han kanske kmr göra fel val så finns där för honom hela tiden hjälp honom han kmr förstå till slut vilken bra tjej du är och hur mkt han kmr sakna din närhet! ge inte upp hoppet babe! de finns fortfarande svaga slag i ditt hjärta till mej, de har du själv erkännt! så låt tiden läka alla såren och även stärka ditt hjärta! " allt kmr att bli bra " jag tror dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0