SÖS

tjabba tjena hallå!

har varit på sös i dag och kollat mina skador.. finns väll inte så mkt att berätta.. det var jobbigt att vänta det tog några timmar så jag tittade för det mesta i tidningar och satt och sms med kompisar, fördrev tiden lite grann i alf.. men när beskedet kom va det till en lättnad, jag hade fått ledbandskada från knät till foten så ska gå till en sjukgymnast och få hjälp.. så mer än så fick vi inte reda på utan om mina skador blev värre asså börjar göra mera ont så får vi åka in igen för om jag anstränger dom för mkt kan de bli värre så dom ville att vi skulle ha lite koll! så här e några bilder från dagen..

  dom här 2 bilderna fick mej att tänka på danne :D

  dom här 2 bilderna fick mej att vilja fräscha upp mitt utseende :D

puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0