shopping!

hejsan, finns inte så mkt att säga om dagen sov jätte länge och blev vckt av mamma när det var dags kl 12 att åka och shoppa.. haha satte på mej mjukiskläder och åkte helt ofixad till handen centrum halv sovandes och det var jätte skönt haha sen kom jag hem med ett par stövlar, as snygga ska slänga in bild på dom.. sen så somnade jag i bilen på vägen hem, och nu sitter jag här.. finns inte så mkt att göra när vädret är så här äckligt! haha.. ska kanske dra iväg och sola nu..
eftersom jag slutat att sminka mej så vill jag vara brun och se lite pigg och fräsch ut! ska även färga min syrras hår i kväll!!
så ha en lugn och skön söndag som jag?
puss på er!
PS. Saknar dej fett mkt prinsen, läääängtar dej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske inte ska hålla på och stalka danne, då kommer han aldrig tillbaka ...

2009-10-11 @ 16:17:50
Postat av: Anonym

nej dummer om man vill ha tillbax nån så måste man kämpa förevigt ända till man blir älskad det är så livet funkar.

2009-10-11 @ 16:49:26
Postat av: Anonym

för övrigt så heter det inte "can you handle the true?" utan det heter "Can you handle the truth?"

2009-10-12 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0