saknaden tårarana känslorna film och mys..

Jaha ännu en dag avklarad.. även fast den blev tung.. Men livet är inte lätt alla gånger.. Du sa många bra saker till mej i dag när jag va som tom.. " om du tänker så mkt på de kmr du inte orka just för att din kropp och själ vet att något är fel.. men ditt hjärta vill en sak så märker de inte att du själv tar illa upp.. ditt hjärta är för starkt för de " du gjorde mitt hjärta starkt "tyvärr går det inta att spola tbx tiden, även om de finns tillfällen man skulle vilja göra de" det skulle räcka med att pause de där man mår som bäst? " låt det inte brytas ner igen, du får inte bli nerbryten som innan.. då måste du bygga upp det från början igen " Jag är stark, jag är lycklig, det är nu jag känner mej som starkast! Du ger mej kraften babe!

Jag pysslade om mej själv när jag kom hem med dom nya shampoo och hårinpackning vi fick från skolan i dag och pyssla lite.. Sen satte jag på mej daniels mjukisbyxor och en myströja och bakade en kladdkaka! Sen mös jag ner mej i soffan med kudde och täcke och kollade på thwilight elr hur det stavas! Den filmen är så söt!!

Sen blev det mat dags, potatisplättar och lingon sylt elr tortelini med ost sås.. kunde inte bestämma mej så tog lite av varje! MUMS!

Sen kände jag för att gå en promenad till kyrkogården och hälsa på denise, så gjorde de och satt där hos henne en stund.. det var tungt men tryggt och lugnt och det var så vackert med ljusen som lös i mökret..

Så nu är jag hemme och tänkte slänga ut några bilder från dagen..

Resten av veckan får vi se vad som händer.. Har inget speciellt inbokat förut släckträff på lördagkväll..

Fick föresten en föreläsning i skolan i dag av "INSO" fick rabatter där så köpte en volume master i ROSA !!

Så får hem den på onsdag, tummen upp för de!!

så nu ska jag platta mitt lockiga hår och sedan gör mej klar för natten och försöka sova lite.. vaknar varje natt runt 1 elr 2 och kollar på mobilen och svarar på smsen jag somnat ifrån och sen somnar jag igen.. varje natt?! Jag förstår int hur jag kan vakna varenda natt samma tid?

Ska till min största skräck i mrgn också, TANDLÄKAREN! Fy fan.. Ska dra ut en tand.. Skönt att man är ledig i mrgn då.. skulle på föreläsning på "DAVINES" från kl 9 till 11 sen slutar jag och jag hinner inte till den.. och på onsdag ska vi "leka" med produkterna vi lärde oss om på daviness med varandras hår.. haha så de ska bli kul.. ska testa att göra en frilla på mig själv som danne tipsade om.. får se om den kan vara snygg?

Men nu ska jag fixa lite grejer innan de e säng dags för mej så jag kan sova ut för engångskull?

kram och go natt!!

         


Din låt denise, jag fick låna en ängel.. Tänker på din begravning den va så fin!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0