onsdag

hejsan hoppsan!
Nu är det redan onsdag och jag är jätte trött!! Va med pojken en stund i går och hade mysigt! Ska försöka träffa han snart igen är jätte mys sjuk.. (A) Men jag kom precis ur duschen och har sminkat mej och ska åka till handen och köpa underkläder och kolla på någon fin kofta :) Sen på vägen hem ska jag stanna i västehaninge och hyra en flm på ICA, "Änglar och demoner" Den kmr ut som hyrfilm i dag och jag måste bara se den!! Den är as grym! Sen måste jag avsluta mitt arbete med löven.. att plocka ner de i påsar och sen åka iväg med de till tippen.. men jag får hjälp av syrran med dte när hon kmr hem från stallet.. Så i dag blir en lite mysdag med mej själv :) Hade även planer på att färga håret i dag och blki brunette.. Men är lite osäker så kanske ska vänta i alf..? Aja, vi får se hur det blir? :)

Daniel jag är myssjuk, säg att du vill träffa mej och sova med mej (A)

ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså den där killen vill inte äns ha dig, han bara utnyttjar dig. lägg av att springa runt och bara snacka om honom, det är så jävla ointressant. och alla vet att han bara har dig för en sak. snälla inse någon gång.

2009-10-29 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0