om min dag..

Hejsan!
Idag vaknade jag hemma hos pojken efter en underbar natt med honom! Jag gjorde mej i ordning och kunde sova ut förengångsskull eftersom han bor typ 10 min från min skola! Mötte min polare lollo på gullmars som hade köpt en chailatte så gjorde vi sällis till skola :) Sen under skoldagen har dte hänt massa skojj haha .. slänger in bilder på de lite längre ner! Sen ringde mamma mej precis när jag slutat.. hon åkte förbi skola plokade upp mej och körde mej till farsta där jag köpte en tröjja jag hängde undan i går på gina tricot! Skit söööt! Sen kom jag även hem med en body butter från h&m med jordgubbs doft, lukta as gott! Undra hur pojkvännen ska kunna låta bli att äta upp mej (A)? haha!! köpte även några rosetter som va hårspännen på h&m!

Men nu är helen på väg hit hon ska lägga i blonda slingor i mitt hår eftersom jag inte vart nöjd med det bruna och ska sakta och säkert bli blond igen!

JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE NU NÄR JAG HAR DEJ!

ska ut en sväng och åka mc nu när det är fint väder när håret e klart!

ha en bra dag!

(lollo, elin, elin, lollo, lollo, lollo)
       

före färgningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0