man gör det till vad de blir?

Så det borde inte vara så här.. Men någonstans finna de en förklaring till allting.. Men dom är alltid lika svåra att hitta!

Så nu har jag precis vaknat va ute en sväng i går kväll ner till kyrkogårdenen snabbis och tände ett ljus! Orkade inte vara där något länge.. Det var så kallt i går så jag tänkte bajs också, nu kmr jag bli ännu mera sjuk.. Men jag känner mej faktiskt friskare nu :S KNAS! Så hoppas det inte bara e så nu utan att de fortsätter åt de hållet :)?

Åt precis frukost, mostadmacka med kaviar haha!

men aa, får se vad som händer för mej idag.. har inget planerat precis men jag vet att jag ska fixa löven och hinna dra iväg och sola.. men annars e dagen ett mysterium ;) haha!

SAKNADEN VÄXER ÄLSKLING ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0