lördagsgodis!

Tjabba!
De blev tyvärr inget fredagsmys, men i dag bli han mitt lördagshodis i stället ;) Så ska dra och titta på hans match snart som börjar 15.30 i trångsund.. Så har fixat mej o så nu och käkat fruskost o lite så.. ska bara bädda sängen.. Sen är jag redo för en underbar kväll och natt med pojkvännen!
Som ni såg i förra inlägget så e jag nu brunhårig och kmr att vara det ett tag.. beror på hur länge toningen sitter i :)
Har typ inte kunnat sova i natt heller.. har haft en sån jävla tandvärk.. och jag vägrara att gå till tandläkaren!! Hatar tandläkaren, är livrädd för den :O Kan typ inte äta :( så man kanske går ner nått kilo nu :D? hahaha!!
Åh, fyfan! Vad lack jag blev i morse.. min jävla hem telefon ringer och jag vaknar av den och min syster jävlas med mej och är vaken och svarar inte när det ringer.. och jag går upp och stänger av den och skäller ut henne sen går jag och sover igen.. och hon kastar in den i min säng och ringer från hennes mobil och jävlas och jag va iunte på humör.. tandvärk och jätte trött.. kan de bli värre? Så blev lite små bråk på mrgnen.. men det gick över sen!
Men nu har jag väll inte så mkt mera att säga? ska snart dra så ska fixa de sista..
ha en bra lördag med mkt godis haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0