känslor tankar mys och kunfupanda?!

Allt började som en chock som sedan gick över till något lungt och tryggt! Men allt blev sedan tomt? Båda blev helt tomma och båda skratta och jag tror nog inte någon förstår vad vi skrattade åt där i sängen? För de va på fullt allvar.. Det va inge kul? Det slutade med ett lugnt mys framför tv med ett stort gosigt täcke med jag och min pojkvän i soffan tittandes på kungfupanda!!! Vi skrattade hela tiden och såg den tillomed 2 gr ;) Så bra tyckte vi att den va haha.. Sen levde vi oss in i filmen lite också haha jag va kungfupanda och danne var apan och hans lillesyrra va tigern och hans storebror va syrschan haha!! Så kul man kunde ha.. nej men det var riktigt mys där i soffan, det var liksom ett härligt lugn och inget överdrivande med pussarna.. Det kändes som om båda va trygga hos varann när vi fann lugnet och vi var oss själva och mådde bra i varanns närhet.. Det tomma i oss båda blev uppfyllt med något bra!

Du vet att jag älskar dej vad som än händer!

Jag kanske är dålig på att visa känslor? Men jag mår så bra och känner ditt lugn och din trygghet i din närhet och jag njuter av varje sekund jag får va hos dej! Det kallar jag kärlek, och dom här orden till dej kmr direkt i från mitt hjärta, jag älskar dej!

Och jag ska bli bättre på att visa de med känsla.. haha!

Can you handle the truth? Yes now i can!

just so you know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0