HÖSTLOV!!

Hejsan allihoppa i dag är det första dagen på höstlovet och det känns helt underbart.. min kropp behövde verkligen lov nu! Jag vaknade ganska tidigt i morse och var så trött och hade typ ont i hela kroppen men kunde inte somna om :S Det känndes fett skummt? Men aa, jag ska jobba i dag.. Tjäna lite exrta pengar.. det är ju alltid bra? Mamma bad mej att kratta upp alla löv ute och så tjänade jag en slant och det är ju klart värt de! Så sitter nu här och äter oboy och mackor och ska snart bege mej ut så jag har jobbet klart och kan hitta på annat på eftermiddagen :)
Jag och min kompis helen åkte ävern en sväng till haninge centrum i går där jag hittade värsta grejerna jag vill ha!! Så när jag krattat ihop löver blir det att lyfta luren ringa helen och dra till handen en sväng igen! Vi solade även i går och det var såååå skööönt!! Och jag har sån tur så jag blir alltid brun och bara lite rosa på kinderna.. så e nger några dagar framöver nu!! Sen blir de att bra och sola igen haha!!

Men har inte så mkt mera att säga nu för jag måste jobba!!

kram och ha ett mysigt höstlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0