hjärtats ömma slag och ett äkta leende!

Aj! det gör ont att älska någon så mkt som jag gör med dej! jag trodde allt var dött jag trodde att glöden inom mej hade slocknat jag trodde tankarna hade slutat snörra jag trodde att du var vilsen, du är vilsen men de känns som att du snart kmr finna vägen! om det är bra elr dåligt vet jag inte.. jag vet bara att dom här studerna i mitt liv trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva igen och vilken väg du än väljer att gå kmr jag alltid att stå vid din sida och stötta dej till 100% ! du är inte ensam om att sakna och ha det jobbit, det är vi två om.. du är inte ensam om att vara vilse.. men jag vet vägen jag vill gå! det är bara de att denna väg är "avstängd" och det är bara du som kan öppna den.. jag kmr stå och vänta till du än dag öppnar stigen och jag kmr aldrig tvivla på att gå åt det hållet.. jag tar inget förgivet och har inga förhoppningar det ända som jag gör nu det är att hoppas! det ända jag hör inom mej när vi skills åt är hjärtats ömma slag.. jag trodde mitt hjärta hade slagit sitt sista slag.. men ännu finns det hopp om en ny början på nytt elr som vänskap! jag kan inte beskriva lyckan i bådas ögon, hur den lyser när vi är tsm, men jag förstod i dag när någon sa " jag har aldrig sett er så här glada på länge " då förstod jag att det här är rätt det är så här det ska vara! hoppas bara du också kan inse att vi behöver varann även som vänner.. så ta inget förgivet.. men jag kmr stå vid din sida hela livet och vänta på att du en dag ska öppna de ända som håller oss i från varann, GRINDEN!

för övrigt så mår jag ok, har varit hos doktor i dag och ska sluta med kryckor på söndag.. har haft sprcika i revbenet som har blivit väldigt blåa och hade gått sönder mera, har blivit brutna.. så där kmr de ta ett tag till att läka.. men jag mår ganska ok!

ska duscha och se idol nu även klippa syrran och pyssla om mej själv lite :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0