gullmarspuss

nu är jag slut elr de känns så i alf.. jag är inte den person som brukar ge upp.. men nu är all min kämpevilja slut.. nu vill jag bara "hem" till mej själv.. hitta mej själv! har pajjat min fot typ pga benet nått skit.. vad är det för fel på mej? jag klarar ingenting längre.. jag sabbar bara för mej själv så nu e det slut! jag vill ju det bästa för oss båda så de e bäst att jag slutar här och nu.. om du vill nått så hör av dej för jag vill inte tjata, det är hemskt! men du är så saknad i mitt hjärta och min närhet! och i går natt va den bästa på länge och i dag så söt och mysig! vill ha det så här jämt.. så för att rädda dej själv lämna honom i fred.. det är ditt ända vapen nu! du pressar honom för mkt! han kmr inte vilja träffa dej om han känner sej tvingad.. han kmr bara träffa dej när han själv vill! du är alltid så jävla söt, och i dag du var så jävla fin.. jag förstår inte vrf du sa att jag" tyckte allt var jobbigt" .. hur kunde du se de? jag satt och messade en kompis innan jag träffade dej, i väntan " jag är nervös " jag fick till svar " det behöver du inte vara, du känner honom bra sen långt tbx " hon har rätt.. jag känner honom för bra.. men det gjorde ont i hela kroppen och hjärtat att se min prins i dag, så förstörd lessen och vilsen! jag trodde inte mina ögon och jag har aldrig hört din röst så svag nån gång.. de här va verkligen inte du din stackare.. du måste bli stark igen följa ditt hjärta och få hjälp! du måste hitta vägen, det är nu elr aldrig.. och jag menar de.. om du inte hittar den snart är jag rädd att du kmr vara vilsen resten av livet och bli sårad av de.. så även om det kmr gå illa för oss om du finner vägen nu så tycker jag att du ska göra de i alf, för ditt eget bästa! jag kan inte se dej så här, det skadar mej själv också! jag önska jag kunde hjälpa dej! finn vägen nu, det finns alltid nya chanser att hitta på den vägen, okej? jag vill bara vara hos dej nu och hålla om dej.. du vet att jag alltid finns här för dej vad det än är  prinsen! alltid kmr mitt hjärta stå öppet för dej när du är redo! kan inte släppa pussarna på gullmars, du va så fin, söt och unnderbar som alltid.. tack för att du är JUST du! allt kmr ordna sej, ta de lungt! jag kmr stå vid din sida vilken väg du än väljer att gå! hoppas hoppas hoppas på det bästa, och låt stackaren vara i fred nu! tankarna på snurrar runt i huvudet på mej.. du var så vilsen i dag stackare, tårfyllda ögon lämnade du mej med i dag på gullmars.. det var hemsk och smärtsamt men du läkte det med några fina ord och pussar, DU ÄR UNDERBAR! ta hand om dej nu sweetheart!        Nu är jag den du vill älska, jag är "din elin"..

Jag saknar dej varje dag något enormt ska du veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0