fredagfredagfredag!!!

Nu är det äntligen fredag, härligt! Men vrf vaknar jag nu? Jag är verkligen trött men kan inte somna om så jag tänkte, bra jag ska till stan med syrran om typ 2 timmar.. så jag kan ta det lugnt vid datan en stund och sedan käka frukost i lugn och ro och bli lite smått pigg kanske? Så nu sitter jag här i köket och ska snart laga min frukost! Vet inte riktgt vad de blir än men jag tror de lutar åt ägg och bacon elr pannkakor? En riktig höjdar frukost, tummen upp för de! Sånt gillar vi!! Ja i mrgn är det halloween också! Min pojkvän ska sova här då hade hade tänk klä ut mej till en vampyr, för vi ska hämta han efter hans träning i trånkan så han kmr få en chock när han ser mej haha!! Det skulle vara skitkul! Men jag är BIG problems here.. alla tkr jag ska vara blond utom min pojkvän och typ mamma.. Ska jag lyda pojkvännens råd och färga håret elr ska jag ha kvar det blonda? Har verkligen svårt att bestämma mej, tkr jag passar ganska bra i båda?
Asså shit!! Jag gymmade i går med syrran och hel jag e typ spänd? Jag har värsta träningsvärken! Kan inte hålla i ett glas mjölk utan att skaka!! Hahah fan vad klen och vad mkt muskler jag har tappat sen jag slutade med innebandyn, VERKLIGEN DAGS ATT LETA NY SPORT!!!!! Någon som kan tips om nått kul?

Nää, nu är det dags för frukost!! Ska sola efter stan sen så man blir lite fin!

JUSTE, mamma och pappa skulle åkt och hämtat en bil i skåne i dag men det blir inte fören nästan vecka!

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0