fredag!!!

Tjabba! Äntligen fredag! Hoppas på lite fredagsmys i kväll! Men vi får se vad som händer?
Just nu sitter jag här och har pajjat 2 lampor av 3 i rummet så det är typ as svart på mitt rum haha! Lite mysigt faktiskt, men lite läskigt me.. är ju mörkrädd (A)
Men jag vakna och de va svart i hela huset, och ingen hemma :S blev fett chockad.. Det är alltid någon hemma när jag vaknar liksom? Men aja! Jag ska snart dra ska åka 9.20 bussen till haninge centrum! Och kmr sluta kl 3 i dag istället för kl 6 pga av lite skäl.. så det ska bli skönt att sluta tidigt på en fredag för engångsskull :) TUMMEN UPP!!!
Ska fixa mitt hår i dag me.. men har ännu inte bestämmt mej för brunt elr blondt?
Det är i alf jätte fult nu så.. Måste göra nått åt de?
Det lättaste kmr ju vara att bli brunhårig, med en toning så tvättas den bruna färgen ur till jul ungefär och kan då lätt bli blond! Eller så bleker jag hela mitt hår nu när halva håret redan är blondt, men då kmr de typ bli gult med vita slingor.. För de blonda kmr bli jätte blondt.. och sen är det redan så slitet?
Va fan ska jag göra?
Ska höra mej pojken min vad han tkr i eftermiddag för jag ska fixa håret då.. Jag kan bjuda på en bild och slänga in de här nere.. Mitt hår e en katastor och jag ska jobba så här.. ursch!!

puss på er, jag är så jävla lycklig i mitt förhållande nu (A)


(polkagrisen)

 

(innan, brun)

 

(innan de, blond)

  

VILKEN FÄRG SKA JAG HA?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

polkargris

2009-10-16 @ 09:35:21
Postat av: Anonym

brun

2009-10-16 @ 09:35:36
Postat av: matilda

brun

2009-10-16 @ 09:36:04
Postat av: Hanna

färga inte tillbaks till blont , brunt va mkt finare :D

2009-10-16 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0