fredag och sjuk..

Hejsan..
Har inte hunnit skriva dom sista två dagarna för att jag har varit med pojken och sen inte orkat skriva när jag kommit hem.. men aa.. vi har haft det jätte mysigt i alf! Har även åkt bil med hans bror som fick körkort i tisdags, GRATTIS! Det är fett kul att åka med han!! Blir själv sugen att ut åch åka mc.. men detta jävla höst väder.. hoppas det kmr någon fin dag på höstlovet så jag kan ta en sista sväng innan snön faller?
"Jorden gick aldrig under" men jag har ändå dåligt samvete, och när du förklara och jag såg det från din sida ändrades allt och vad hade jag gjort? Men vi löste detta i går och de e inget jag vill prata om de e mellan han och mej!
JAG ÄLSKAR DEJ DANIEL, haha och jag älskar alla fina bilder jag fick på dej i går ;) jag ska fuska lite och slänga utt nån bild här sen bara för o visa hur jävla snygg min PRINS är (A)
Men sitter nu och käkar fruskost youghurt med flinogr och sen rostad macka med gurka på, MUMS! :)
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem för hon har åkte till fiket och ska köpa bullar till mej för att jag e sjuk, snäll mamma va :)?
Sen i mrgn är det släckträff med släckten från pappas sida.. ska bli jätte kul, inte.. Men jag får väll ställa upp nån timme och hoppas på att min prins kan komma på sin vita häst och rädda mej hahha elr snarare hoppas att han och hans bror kan komma och rädda mej i en röd volvo v70? hahahaha!!!!!
Men nu i dag när jag e sjuk om jag orkar så ska jag fotta lite bilder, blev sugen på de.. va ett tag sen jag fottade? Och nu med den nya kameran är det roligare och fotta ju?! ;)
Så håll utkik här sen så ska ni få se min snygga pojkvän och kanske nån ny tagen bild på mej .. hade tänkt löka framför datan heladagen i dag så kmr finnas här hela tiden.. ska bara gå och sova tilla mamma kmr med bullarna sen är det dags att börja fotta?
Så hoppas ni får trevligt fredagsmys i kväll och ha ett skönt höstlov!

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, nice ! jaa dom är sjukt fina på :)

2009-10-23 @ 10:42:35
URL: http://fiixad.blogg.se/
Postat av: Anonym

man känner sig sexig i dom så man får fan bra självförtroende i dom ;)

2009-10-23 @ 10:54:56
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha jaa faktiskt ;) inte helt fel ju !

2009-10-23 @ 12:02:57
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0