Allt blev bara svart..

Ni som känner mej tror säkert att jag tänker dra ett sasan skämt nu haha men det kmr jag inte!
Jag satt på tbanan och så började de sticka i mina händer och benet börja darra och jag kunde inte hålla i mobil allt bara skaka..
Jag mådde illa och ville gå av tbanan men väntade tills jag kom fram till farsta strand när jag gick av tbanan blev allt bara svart, sen några sekunder senare vaknade jag och massa folk tittade på mej! Jag hade svimmat :S!
En tjej hjälpte mej upp och var trevlig sen va de inget mer me de jag var yr är ff välgigt yr och mår lite små illa.. Men jag tog mej hem med buss och tåg som vanligt.. hade as ont i huvet med antog att jag slog i det på nått sätt? Men aa.. har tagit de lugnt ett tag här vid datan nu så hade tänkt hoppa in i duschen och sen krypa i säng.. ganska tidigt men är inte så pigg på att vara uppe har ff ont i huvet haha!

men ha en bra kväll och hoppas ni fått en bra start på veckan!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0