1 år!

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.

Dagarna kommer
dagarna går,
jag älskar bara dig
och jag hoppas du förstår

Det finns en dröm
och vi lever i den.
Jag tackar dig för
att du står vid min sida,
kärleken mellan oss
kan ingen riva.
 
Dina ögon av kristaller
och ditt hjärta av guld,
jag hoppas du vet
att jag gör allt för din skull.
 
Jag hoppas du vet
att du är allt för mig,
förstå älskling
jag skulle dö för dig.
 
Jag säger alla
världens vackra ting
Jag ska
föralltid vara din!

Du är söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är den finaste jag har
vill alltid ha dig kvar

Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer
om varje natt
Du är det bästa jag vet

Ska älska dig i oändlighet!

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0