tisdag och shopping

Hejsan en händelserik tisdag kan man säga? Började med en kort skoldag och en rolih emelie haha! Efter de så blev det många timmar i stan med mamma och shoppa :) Sen skulle jag på dans uppvisning eftrsom jag skulle börja dansa.. men när vi väl kom dit var den inställd och när vi ändå var i krokarna så åkte vi förbi trånkan och kollade lite på hockey sen var det dags att åka med för min polare frös och jag hade as ont i huvet! Och nu ligger jag här.. SJUK?! Det funkar ju inte :O Jag hade ju tänkt hitta på massa saker denna vecka.. inte nog med det ska jag vara så jävla envis och inte ta svin sprutan.. och nu tror mamma att ja har fått svin influensan.. och jag har inte fått behålla nån man så man kan ju säga att min kropp är i hop dragen jag e skit äckligt mager.. Men jag fixar de här jag har ju 2 dagar på mej :) nu slänger jag ut shopping bilder :)


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0