onsdag

Hejsan, inte en sån händelserik dag precis :)
Är ff sjuk... men sliter och tar mej till skolan ändå, hatar att ligga hemma att vara hemma överhuvudtaget om man är själv!

Var nyss och solade och har precis kommit hem, så skönt! Vet att det inte är bar och sola när man e jsuk men kunde inte låta bli, har inte solat på länge och kännde att jag behövde de för att piggna till lite.

När jag kom hem från skolan och när jag öppnade dörren kände jag lukten av nybakade bullar kanel vanilj och lussebullar.. gissa vad jag gjorde? Jag slängde av mej sakerna och sprang till köket och tröck i mej, skit gott! Då glömde jag att jag ff va sjuk.. men det märkte jag sen (A) haha knasiga jag!

Vi pratade även om en mc kompis till oss som är fottograf.. han har hört att jag är bra på skytte med gevär och pistol! Så ska få följa med han till en skogsbana i nynäshamn och skuta med hans pistol vi ska tävla han och jag, det ska sjukt kul!! Får se om jag är lika bra på de då? Sk skuta på olika sorta saker typ låssas fåglar låssas kaniner och sånt på olika avstånd på tid typ.. Må bästa man/kvinna vinna.. HEJA ELIN ;)

Sitter ff och funderar på min önskelista, känner att den behöver förbättras.. om det hade varit förra året hade de stått 15 olika saker, minst?! Men jag kmr verkligen inte på nått? Nån som önskar sej något kul? kanske e nått som är intressant för mej me?

Nu är det ungefär bara 3 veckor kvar.. räknade ut att för min del är det bara 15 skoldagar kvar till den 18 då min skola går på jullov, härligt!

Vi gjorde även nya håruppsättningar i dag, lägger ut bild på dom! Kännde mej som en emo i skolan i dag tyckte inte om skjortan jag hade på mej men hade lovat en polare att ha den så det vara bara att lee och se glad ut.. Kan slänga ut en bild.. Hade även mina nya skor i dag, fick då självklart skavsår.. så typiskt!

Och i mrgn kväll ska jag i väg till stjärnklart, ett tv program! Ska bli spännande!

Finns inte så mkt mera att säga om dagen, jo juste.. Jimmy visade mej några videos på youtube i dag om olika frukter.. dom va så jävla roliga hahaha, rekomenderar att se dom kan slänga ut en här så får ni trycka er vidare för att se dom andra fruktvideosarna!

Ha en skön kväll!<3



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0