Nu känns allt verkligt

Hejsan har haft 3 underbara nätter och inte kommit i säng innan kl 01.00 (A)
Har även sovit ut tilll minst 12 varje dag har varit riktigt skönt!
Ser fram emot veckan faktiskt pga av en speciell anledning om det forfarande är så att du vill?
Förlåt för dumma mej, jag tänker mej aldrig för.. Du sa åt mej att inte tänka, men bara för de menade du inte att jag skulle uppföra mej så här, som ett dumhuvud? Vissa saker går bara inte att förklara, vad jag än gör är jag rädd att förlora dej helt, det klarar jag inte igen. Nu är de så här och det är ff mitt fel, så de e ff jag som kan ändra allt? Så skärp dej för fan nu elin! Visa vem du är, du e hon han älskar.. det har du alltid varit, stå upp för det också.. man kan älska varann som vänner, och det är de du vill så sträva efter det och kämpa! Jag är inte den som ger upp i första tag.. Nu när ni äntligen är vänner sabba inte de!

Sitter nu och kollar på utomlans resa, snart sticker jag! Ska bli så skönt att lämna sverige ett tag, nu känns allt verkligt.. Har inte tid att skriva mera kollar resor!

Ska snart hoppa på bussen och dra och sola med alexandra alice ek haha!

Ha en skön söndag och njut av första advent!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha ja såg honom faktiskt :P

2009-11-29 @ 17:55:08
URL: http://fiixad.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag me så jag va tvungen att ringa honom haha, skitkul faktiskt! :)

2009-11-29 @ 19:12:39
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0