mobilen

" Du får ta över nu. Ta hand om min skyddsängel och mitt hjärta, det vilar i dina händer. Den har ändrats och jag klarade aldrig av att att hjälpa den finna den rätta vägen, så jag ber dej. Hjälp den att finna vägen ut ur allt. Du är dens ända hopp nu! Jag var för svag hela tiden och har bara dragit den åt fel håll. Den ville jämt gå åt de rätta hållet, men då var den tvungen att gå utan mej.. Så jag drog denjämt tbx åt mitt håll pch försökte övertala den att gå min väg för min hjärna sa åt mej att göra de. Medans mitt hjärta sa låt den gå den rätta vägen. Hjärtat ät starkare än något annat och vann så klart. Nu vandrar den sin väg utan mej och jag vill bara att du ska finnas där med den. Backa upp den när den behöver det och är som svagast, vara dens ljus i mörkret. Va allt som jag inte kunde vara, som jag inte kunde leva upp till, som jag var för svag för att klara av. Jag älskade den för mkt för att inse att hjärtat övervinner allt och skulle vinna även denna gången tillslut. :'( "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0