min torsdag!

Ja då var det torsdag och helg för min del, jävligt skön faktiskt! Sov hos min älskade Daniel i natt väligt mysigt men de va inte lika mysigt när han gick till skolan och jag fick ligga i sängen ensam för han va så varm så det blev kallt :(

Sen hade jag samtal med min mentor.. tog längre tid än väntat! Hur som helst så efter de drog jag och solade och sedan drog jag till min APU och berättade att jag var ledig i mrgn.. så inget jobb i mrgn! Fett skönt!

Åh jag skulle vilja sova hos danne i kväll igen för han börjar sent i mrn och jag är ledig i mrgn.. men får inte för mina päron dom "vill ha mej hemma också".. palla!

Man ska passa på och sova borta när det inte e skola!

Han har även match i kväll kl 19 i trånkan.. vill jätte gärna se men jag vill inte gå själv, det är inte lika kul som om man går med någon?

Och helgen framöver, inget spec planerat.. bara sugen på att hitta på nått! Så kom gärna med förslag!

Hatar det här jävla äckel vädret.. kallt e de också! Längtar till sommaren.. om man ändå kude åka iväg hela vintern, bara du och jag älskling!

aja nu ska jag mejla iväg en grej till min mentor sen lägga mej och läs en bok som jag ska skriva bokresension till på måndag på och sen mysa ner mej i sängen med nybakta lussebullar och kolla på en film, jag vet inte om jag kan kalla de mys.. du är ju inte här babe?

Ha de bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0