måndag, sjuk.

Gick till skolan som en vanlig dag men åkte hem som sjuk. Blev ingen sista lektion för mej för jag åt lunch och den kom ut fel.. Så blev en resa hem! Ska kanske till doktor i mrgn mamma surra om nått men får se hur de blir med det.

Har annars haft en rolig dag och resan hem med polarn var roligast haha man kan inte göra bort sej mera än jag och helen de va galet pinsamt.. haha! Hon kan ju inte ens skillnad på höger och vänster.. haha!

Ska snart ut och gå en svng och slänga i mej lite frisk luft, skönt!

Finns inte så mkt mera att säga om degn har lite bilder jag slänger upp.. en bild säger mer än 1000 ord haha..

DET STÅR ELIN PÅ JIMMYS HAND!!! och jag har gjort håruppsättningen..

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0