måndag och skola igen..

Ska man inte vara utvilad när lovet e klart? Jag känner mej mera sliten nu än va jag var innan lovet! Men jag e knas! Finns väl inte så mkt att säga om dagen.. slappade mej igenom hela dagen och halvsov på matten så smörade mej hem 30 min tidigare!! Så jag slutade kl 3 i stället för halv 4, så det var najs! Och som pricken över i, så ringer mamma och e utanför min skola så jag får skjuss hem!! Då blir man glad, eftersom jag va så trött som jag va.. Så i mrgn blir det mjukisdag för mej och förövrigt så e veckan rätt lugn!

SLUTAR:
Tis: 13.20
Ons: 13.50
Tor: LEDIG
Fre: LEDIG

Fett najs!!! Så jag får stå ut i mrgn och på onsdag sen kan jag sova på mitt lilla "extra lov" :) så på torsdag och fredag ska jag passa på att hitta på nått kul och inte bara såsa hemma! Har äve färgat håret igen.. slängde i en röd färg, blev typ ingen skillnad.. mitt hår ser svart ut och vill inte vara så här mörk.. och vrf blev det så här mörk egentligen? Ett mysterium?! hahaha!!

Jaja, nu finns det inte så mkt mera att säga än jag och lollo hade så kul i dag haha och jimmy skulle till tandläkaren så det blev en kort dag för honom!

Har föresten utvecklingsamtal på torsdag 9.30 sen e jag ledig.. Hoppas på bra kritik..!!!

Och vilken tabbe man gjorde i går.. satt och pluggade till hmm.. vad kunde klockan vart? Aja det var sent i alf.. satt och pluggade efter att jag kommit hem fårn bio på en uppgift som jag trodde skulle vara klar till i mrgn, men fan.. den skulle vara klar till nästa måndag så första lektionen som började kl 9 i dag och var 3 timmar blev 3 timmars håltimme för mej.. så jag och min polare drog till globen shopping och kollade lite.. Det är ju alltid kul med shopping!! Ska slänga in några bilder fårn dagen, det var länge sen!

Och det var väldigt skönt att sitta vid datan igen, var ett tag sen.. har därför mobil bloggat!

Ha det bäst!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0